torsdag 5 juli 2007

Kund tjänst

Dagens lektion -

Skadar aldrig att gå direkt till toppen!

Med tanke på mina upplevelser med diverse flygbolag och deras partners nedan, hur länge customer relations människorna fortsatte att peka finger på varandra och inte ha tillräckligt med personal att svara på frågor överhuvudtaget - ja då bestämde jag mej för att försöka något annat. Fick upp ett namn på SAS Informations Direktör, Senior VP. Ringde. Han svarade minsann i telefon! På andra ringningen dessutom!

Fick min välberättigade ursäkt, och dessutom sa han att han ska hitta på något annat också för att lindra min smärta så att säja.

Där ser man.

3 kommentarer:

Myska sa...

Heja! Ja, där ser man. Inte be om ursäkt när man har rätten på sin sida, bara buss på dem :-). Jättebra att du var smartare än att bara vänta på att slussas runt! Synd bara att de inte kan göra skräckresan ogjord.

Miss Marie sa...

usch ja, att flyga med småbarn kan inte vara lätt, och att få dålig service gör ju bara saken värre! hoppas de hittar på nåt bra att ersätta dig med!

Anonym sa...

Bra gjort! Don't mess with mama